قوانین و مقررات

قوانین سایت

شرایط و قوانینِ استفاده از خدمات موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد

کاربر گرامی از شما تقاضا می گردد موارد ذیل را جهت استفاده از خدمات نوین اینترنتی موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد به دقت مطالعه فرمایید.

  • ورود کاربران به وب ‏‌سایت موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد جهت دریافت خدمات ارائه شده، توسط این گروه از وکلای دادگستری به معنای آگاه بودن و پذیرفتن جامع شرایط، قوانین و مقررات سایت بوده و همچنین قبول از آگاهی نسبت به نحوه استفاده صحیح، از خدمات ارائه شده می باشد.

تبصره: بایستی توجه داشته باشید که ثبت سفارش جهت دریافت هرگونه خدمات، در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل شرایط و کلیه قوانین موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد از سوی کاربر محترم است.

  • لازم به ذکر و توضیح است، با توجه به شرایط امکان تغییر قوانین سایت «مندرج در این صفحه» وجود داشته و در صورت تغییر در هر زمان قوانین جدید جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب خواهد شد.

قوانین عمومی:

  • کلیه اصول و قواعد این وب سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده بوده و متعاقباً کاربران نیز مکلف به رعایت کلیه قوانین مرتبط با کاربر می باشند.
  • چنانچه در قوانین مندرج، رویه‏‌، نحوه و شرایط خدمات ارائه شده از موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد تغییراتی در آینده حاصل گردد، از طریق همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و استفاده از سایت و خدمات به معنی پذیرش هرگونه تغییر و قبول شرایط جدید است.

تعریف کاربر:

  • کاربر عام: به شخص یا اشخاصی اطلاق می گردد که به هر دلیل نیازمند استفاده از مطالب ارائه شده در سایت می باشند.
  • کاربر خاص: به شخص یا اشخاصی اطلاق می گردد که با ارائه اطلاعات کاربری خود به صورت صحیح، در فرم مخصوص که به همین منظور طراحی گردیده است اقدام به ثبت سفارش جهت دریافت خدمات، از موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد می شوند.

تبصره: با عنایت بدین موضوع که موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد یک وب سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت نوین و آنلاین، توسط وکلای دادگستری می باشد، کاربر خاص هر شخص حقیقی یا حقوقی که نیازمند دریافت خدمات ارائه شده می تواند باشد.

تعریف وکیل و شرایط استفاده از خدمات وکالتی موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد

  • وکیل شخصی است که دارای پروانه وکالت معتبر از مرجع قانونی مرکز وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه یا «کانون وکلای دادگستری» می باشد و می تواند اقدام به ارائه مشاوره حقوقی و همچنین دفاع از حقوق قانونی اشخاص در محاکم نمادید، فلذا این حق به موجب قانون به وی اعطاء گردیده است.
  • کلیه خدمات این وب ‌سایت، اعم از مشاوره حقوقی به صورت عمومی و مشاوره حقوقی به صورت تخصصی، ارائه لایحه دفاعیه، ارائه دادخواست، ارائه شکوائیه ارائه می‌ گردد.
  • وکلای دادگستری مورد تأیید موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد دارای پروانه وکالت معتبر از سوی مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری می باشند ولیکن مدیریت در خصوص قرارداد منعقده بین طرفین و روابط وکیل و موکل و اقدامات هر یک از طرفین و همچنین در خصوص پرداخت و کلیه توافقات فی ما بین هیچگونه مسئولیتی ندارد.

تبصره: مسئولیت های مربوط به اقدامات، تمبر مالیاتی،حق الوکاله، شرایط پیشرفت کار و همچنین پیگیری پرونده بر عهده وکیل است.

  • پاسخ گویی به سئوال توسط وکیل، ظرف مهلت کمتر از 24 ساعت می باشد که در صورت عدم پاسخ گویی به سئوال در مهلت تعیین شده، مبلغ واریزی توسط موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد «مدیریت» مسترد خواهد شد.
  • پس از ثبت درخواست خدمات «به غیر از خدمات مشاوره»، ظرف مهلت کمتر از 24 ساعت مشاورین جهت بررسی اولیه اقدام و با درخواست دهنده خدمات عنداللزوم از طریق ایمیل و یا تلفن، تماس برقرار خواهند نمود.
  • ارائه خدمات توسط موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد «به غیر از خدمات مشاوره» نیازمند مهلت کمتر از یک هفته می باشد که در صورت عدم ارائه خدمات در مهلت مقرر، مبلغ واریزی توسط گروه وکلای رسمی «مدیریت» مسترد خواهد شد.
  • در شرایط خاص و به صلاحدید وکیل ارائه دهنده خدمات، احتمال لغو شدن و عدم ارائه خدمت به کاربر به دلایلی مانند عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی، سوء استفاده از قانون توسط کاربر و موارد مشابه، به وکیل اختیار میدهد بدون هرگونه اطلاع و یا کسب تکلیف از کاربر، نسبت به عدم ارائه خدمات اقدام نماید و در هر صورت مبلغ واریزی توسط موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد «مدیریت» مسترد خواهد شد.
  • مطالب ارائه شده در سایت توسط وکلای دادگستری تهیه و از سوی موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد منتشر می گردد فلذا با توجه به تئوری بودن بعضی از مباحث و مقالات مورد ارائه و احتمال وجود نظر شخصی در آنها، مسئولیتی در خصوص نحوه استفاده آن از سوی کاربر متوجه موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد نخواهد بود.

ارتباطات الکترونیکی با موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد

  • هنگامی که کاربر از خدمات موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد استفاده می‏‌ کند، یعنی سفارش اینترنتی خود را ثبت می کند، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌ پذیرد و در صورتی که درخواست با رعایت کلیه اصول و رویه ‏‌ها منطبق گردد و بدون هرگونه ایرادی به مرحله ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری برسد، کاربر موافقت می ‌‏کند که موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد به صورت الکترونیکی «از طریق صفحه تهیه شده در سایت» به درخواست شما پاسخ دهد.

تبصره- نظر به مورد فوق تقاضا می گردد در حفظ و نگهداری کد رهگیری ارائه شده کوشا باشید چرا که کلیه مکاتبات و پاسخ‌ های موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد از طریق این کد رهگیری صورت می گیرد، و در صورت مفقودی امکان ارائه مجدد با تأخیر میسر است، فلذا در خصوص قصور از سوی کاربر و ایجاد تأخیر در دریافت خدمات، مسئولیتی متوجه موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد نمی باشد.

  • تقاضا می گردد در درج ایمیل صحیح و همچنین شماره تلفن‌ همراه و ثابت خود دقت نمایید چرا که درج آنها در صفحه به معنی صحت آنها از سوی کاربر می باشد و اعلام آدرس ایمیل و تلفن‌ رسمی و مورد تأیید شما کاربر گرامی خواهد بود.

 احترام به قوانین و رعایت حریم شخصی کاربران در موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد

  • موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد ، به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می ‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌ نماید.
  • در صورت استفاده از خدمات موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن رمز خود می باشند فلذا تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که مضر به حال کاربر توسط رمز ورود انجام ‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
  • تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنیmehrdadlaw.irاست. ما با هیچ روش دیگری جز شماره وکلای دادگستری مورد تأیید در سایت، و یا با شماره دفتر مرکزی 66565403 – 021 با شما تماس نمی ‌‏گیریم. وب سایت موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازwww.mehrdadlaw.ir  و www.mehrdadaraghi.ir ندارد و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger  و غیره  ندارد و به هیچ عنوان با این روش‏‌ها با شما تماس نمی ‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت و ارائه خدمات در موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد

  • ثبت خدمات در موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد همه روز میسر است فلذا ارائه خدمات فقط در روز های کاری و ساعات اداری خواهد بود.

تبصره: روز کاری به معنی روز شنبه تا چهار شنبه هر هفته و ساعت اداری از 9 صبح لغایت 17 می باشد، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش خدمات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات مورد بررسی قرار می گیرد البته کاربران در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش خدمت را دارند.

  • کاربران میبایستی در هنگام سفارش و ثبت خدمات مورد تقاضا، اقدام به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و به صورت کامل نمایند. چنانچه درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، ثبت سفارش خدمات برای کاربر میسر بوده ولیکن ارائه خدمات به صورت کامل و رضایت بخش نمی تواند باشد. بنابراین درج مطالب، ایمیل و شماره تماس‌ همراه و ثابت توسط کاربر، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها از سوی کاربر است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد مسئولیتی نخواهد داشت.
  • با عنایت به ثبت سفارش خدمات، از طریق سیستم «اینترنتی»، تحت هیچ شرایطی امکان تغییر مطالب و مدارک ارائه شده و یا امکان تکمیل وجود ندارد. بنابراین لازم است کاربران هنگام ثبت سفارش خدمات، نسبت به این مسأله دقت و توجه لازم را داشته باشند.
  • در صورت عدم اطمینان کاربر در خصوص نوع ثبت سفارش خدمات، می تواند از طریق انتخاب چند گزینه «مشاوره، ارائه دادخواست و یا مشاوره تخصص، ارائه اظهارنامه و…» اقدام نماید.

شرایط ارسال پرسش جهت مشاوره حقوقی از موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد

  • مشاوره حقوقی به صورت عمومی:

در این مشاوره، موسسه مکلف به ارائه مستندات قانونی و رویه محاکم و دیگر موارد به صورت تخصصی نیست.

  • مشاوره حقوقی به صورت تخصصی:

در این مشاوره، وکیل مکلف به ارائه مستندات قانونی و رویه محاکم و دیگر موارد به صورت تخصصی است.

  • توصیه می شود پرسش حتی الامکان کامل بوده و از مختصر نویسی پرهیز شود «از نوشتن مطالب غیر مرتبط به جد پرهیز شود» فلذا تقاضا می گردد برای درک بهتر مطلب اسلوب نگارش هم رعایت شود «نقطه گذاری، ویرگول، فاصله و…»، و به زبان فارسی تایپ صورت پذیرد “استفاده از کلمات انگلیسی برای تایپ هر چند فارسی اجتناب شود”.
  • با پرداخت هزینه فقط یک پرسش مجاز است مگر کاربر خود تمایل به دریافت خدمات مشاوره و پرسش های بیشتری داشته باشد. فلذا در صورت پرسش بیش از یک سئوال در قالب یک سئوال این حق برای وکیل، موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد به وجود می آید که فقط نسبت به پاسخ دهی به یک پرسش اقدام نماید و کاربر با ثبت درخواست خدمات مشاوره اعلام به قبولی خود نسبت به تمام شرایط و مقررات می نماید.
  • کاربر محترم ارائه مشاوره از طریق اینترنت قطع به یقین نمی تواند همچون مشاوره تخصصی، حضوری مفید فایده باشد فلذا در صورت اشتباه در طرح سئوال و یا نحوه غلط در خصوص مشکل حقوقی و… و متعاقب آن دریافت مشاوره اشتباه مسئولیتی متوجه موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد و مدیریت سایت نمی باشد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در وهله نخست کاربر می تواند با ارسال ایمیل به سایت به نشانی info@mehrdadlaw.irمشکل خود را مطرح و در صورت عدم پاسخگویی موضوع را از طریق شماره ۴۱ ۸۸ ۲۰۰ ۰۹۹۱ با مدیریت اصلی موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد ارتباط برقرار نموده و مشکل خود را پیگیری نماید.

لازم به ذکر است در صورت عدم ارسال ایمیل، مدیریت مسئولیتی در پیگیری و حل مشکل نخواهد داشت.

برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه «اطلاعات تماس» استفاده کنید یا به info@mehrdadlaw.ir ایمیل ارسال کنید.

محتوای موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد

  • موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد نهایت تلاش و دقت خود را در راستای ارائه خدمات نوین می نماید و به منظور تولید محتوای معتبر، حتی الامکان از منابع و مراجع اصیل استفاده می‏‌ نماید. لازم به ذکر است موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد ضمینی در خصوص محتوای ارائه شده به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی ندارد.
  • وب ‏‌سایت موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد تحت هیچ شرایطی و هیچ گونه مسوولیتی را در خصوصاً حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی ‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت همانگونه که هست ارائه می‏‌ گردد فلذا سایت موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد تحت هیچ شرایطی مسوولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که می ‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

© کلیه محتویات سایت موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد تعلق دارد.

نمایندگی موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد

موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد در حال حاضر در هیچ نقطه‏‌ ای از کشور نمایندگی  ثبت و ارائه خدمات اینترنتی ندارد و کلیه تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می گردد.

قوه قهریه:

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد هیچ گونه مسئولیتی نداشته و نخواهد داشت.

موسسه حقوقی مهرداد برنا خرد ملزم به رعایت همه جانبه حریم شخصی کاربران است، فلذا تقاضا می گردد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق info@mehrdadlaw.irبا ما در میان بگذارید.